top of page

Сликовница

У претходном чланку сам већ рекла како сам кренула на семинар "Игролико учење путем рачунара" и како сам се сусрела са новим и занимљивим могућностима коришћења рачунара и интернета. После израде стрипа мислила сам да је са занимљивим и креативним радом завршено и да ћемо сада сигурно прећи на заморно учење теорије да бисмо успешно решили тестове. Али, изненађењима ту није био крај. Наше модераторке су се потрудиле да нас обрадују још занимљивијим задатком, да направимо сликовницу. Мислим да ми је овај задатак одузео највише времена. Не зато што сам смишљала како да започнем причу, или шта да напишем, већ зато што се никако нисам могла одлучити који од албума да изаберем. Сваки следећи који сам погледала био ми је још лепши и занимљивији од претходног. Овај алат (storybird) сам одлучила да први испробам са ученицима. Задаци су подељени и сада очекујем радове.



bottom of page